Сервісний центр "Liectroux Україна" здійснює гарантійний сервіс, ремонт та сервісне обслуговування всіх роботів пилососів та роботів мийників вікон компанії Liectroux, товарів для тварин, товарів для дому, представлених у нашому інтернет-магазині та інтернет-магазинах наших партнерів, перерахованих нижче:
https://rozetka.com.ua/seller/liectra/?section_id=237815
У разі порушення цілісності пломб, гарантія на виріб автоматично анулюється і товар обміну, ремонту та поверненню не підлягає!
Обслуговування та ремонт техніки, придбаної на інших сайтах, магазинах і т.д не здійснюється.
У сервісному центрі завжди в наявності запчастини та витратні матеріали для швидкого ремонту і обслуговування нашої техніки.
Які документи потрібні для надання гарантійного ремонту?
- Товар з коробкою, інструкцією і повною комплектацією, включаючи зарядний пристрій і т.д.
- Гарантійний талон, заповнений представником компанії - партнера, що здійснила продаж виробу.
- Наявність цілісності пломб на виробі.
Терміни гарантії залежать від найменування товару і вартості моделі. Наявність повністю заповненого гарантійного талона обов'язково. Дата в гарантійному талоні буде збігатися з датою придбання товару.
У тому випадку, якщо поломка сталася з вини покупця, були пошкоджені гарантійні пломби або присутня неповна комплектація, сервісний центр має право відмовити в гарантійному обслуговуванні.
Якщо в обладнанні несправність вузлів або деталей виникла з вини виробника, гарантія передбачає проведення безкоштовного ремонту, заміну запчастин або виробу повністю (при неможливості ремонту). Попередньо, сервісна служба проводить оцінку стану товару. Вузли та деталі, які були замінені, переходять у власність сервісної служби.
Гарантійні зобов'язання не є дійсними при:
- втраті (продажу) гарантійного талона та / або втрати (продажу) самого виробу і / або документа, що підтверджують покупку;
порушення умов підключення пристрою.
- експлуатацію Споживачем виробу (комплектуючих) з невідповідністю електроживлячих, кабельних і телекомунікаційних мереж, вимог діючих в Україні вітчизняних і міжнародних технічних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, МЕК, EN, ISO), норм і правил, а також внаслідок перепадів напруги в електромережі і / або раптового відключення (подачі) електроенергії;
- збитку, в результаті недотримання споживачем правил експлуатації та / або використання виробів (комплектуючих) не за їх прямим призначеням;
- неправильного обслуговування обладнання, порушення правил, зазначених в інструкції.
- невірного транспортування без захисту корпусу та всіх елементів техніки.
- порушення Споживачем пломб (стікерів) Виробника (Постачальника), виробів (комплектуючих) і наявності механічних пошкоджень, а також шкоди в результаті умисних (руйнівних) і / або помилкових (через незнання) дій Споживача;
- наявність слідів стороннього втручання ззовні і / або виконання ремонту не в сервісному центрі «Liectroux Україна», а також при попаданні всередину виробів (комплектуючих) сторонніх предметів, рідин, комах (живих і неживих організмів) і т.п.
- Пошкодження обладнання в результаті несвоєчасної очистки виробу від намотування на обертові деталі: ниток, канатів, дротів, волосся і т.д., що призвело до заклинювання рухомих частин машини.
- Пожежі, затоплення та інших непередбачених обставин.
- Спроби провести самостійний ремонт, розкриття пломб, звернення до приватних майстрів, які не мають права на надання гарантійного обслуговування.
- Виходу з ладу витратних матеріалів та змінних елементів, таких як щітки, фільтри, серветки, акумулятор і т.д.
- Діагностика обладнання при необґрунтованості претензій, наявності порушень умов гарантійного обслуговування і несправностей, перерахованих вище, проводиться в платному порядку і повністю оплачується клієнтом.
Для уточнення інформації з гарантійного та післягарантійного обслуговування необхідно зателефонувати +38 (068) 680 67 58.
Шановні покупці!
З метою підвищення якості сервісу обслуговування все листування і телефонні розмови записуються.